måndag 9 juni 2008

Två kort

Här är två kort som jag gjorde i förra veckan. Färgåtergivningen är nog inte helt hundra, för det var lite knepigt ljus när jag fotade. Har korrigerat färgerna i datorn lite, så de ska vara skapliga i alla fall.

Grattiskort, med min egen stämpel. Jag pressade upp två såna här senast. Hade tänkt göra fler varianter, men det fick inte plats på grund av alla "Handgjort av"-beställningar. De fina papperen är från Katscrap, men jag tror att dom är slutsålda båda två.

Blomman i närbild. Båda blommorna finns hos Katscrap, och dessa tror jag ska finnas kvar i sortimentet. Länk i marginalen!

Ett till kort med samma stämpel. Denna blev min favorit i senaste hänglapaketet. Mönsterpapper från Katscrap.

Krackeleringslack på gångjärnen, texten och fotohörnen.

De söta fjärilarna är från nyöppnade Pysselparadiset!

6 kommentarer:

  1. Jättefin korta båda två!

    SvaraRadera
  2. De är jättefina korten!Jag gillar färgern du väljer.
    Ha det bra Suz

    SvaraRadera
  3. Så läckra! Jag gillar din färgläggning,att tona ut kinderna så där snyggt är ju nästan förbjudet;0)*avis*

    SvaraRadera
  4. Hitta din blogg via Svensk Scrapbooking och tog en titt in. Vilka underbara kort du har gjort! Här kommer jag att göra flera besök :-)

    SvaraRadera
  5. Jättefint!
    Den stämpeln blev min favorit i senaste paketet också.

    Nu ska jag kika vidare bakåt på det du skapat som jag missat.

    SvaraRadera
  6. Vilka sommarfina kort. Fastnade speciellt för det sista.

    SvaraRadera

Tack för att du tar dig tid att lämna en kommentar. Det gör mig jätteglad!