torsdag 17 april 2008

Pysseltid

Undrans om jag ska börja schemalägga min pysseltid? Jag VILL ju pyssla! Men jag har inte hunnit på hela veckan. Jag har ett nytt DT-paket som ligger, som jag är sååå sugen på att börja med! Kanske ska jag se till att få lite pysseltid imorgon. Jag har varit väldigt trött hela veckan, men i måndags och tisdags så städade jag mer eller mindre hela dagarna och igår och idag har jag jobbat 4 timmar per dag (det är ju jättemycket för mig eftersom jag bara går på 25% än så länge).

Till helgen väntar Dalapysslingen, så då kommer jag att få pyssla mellan 10:00 och 24:00!! Det ska bli suuuuuuuuperkul!!! I Falun hämtar jag upp Anki, så åker vi tillsammans till Laknäs. Wiiehooo så kul det ska bli!!

Kram, Sofia

1 kommentar:

  1. Det är väl inget fel på att schemalägga även sånt som är kul, så du hinner med det också! :)

    SvaraRadera

Tack för att du tar dig tid att lämna en kommentar. Det gör mig jätteglad!