söndag 24 februari 2008

Morkarlascrapen

Igår var jag och Katja på Morkarlascrapen! Åh, vad roligt det var!! Katja fick tyvärr åka hem lite tidigare på grund av sjuka barn, men jag kunde åka hem med Åsa (asamia) istället.

Jag gjorde två LO's och två kort. Det var så längesedan jag scrappade känner jag, och jag blev inte direkt nöjd med mina LO's. Korten däremot blev jag nöjd med, och jag fick mycket positiv kritik och frågor om min påskhare. Funderar på att pressa några fler. Men det är ju ganska stor skillnad att fråga om var man har köpt en stämpel till att själv köpa en. Nåja, kanske pressar en platta i alla fall, och kanske några fler av mina textstämplar också.



Påskkortet skapades till en utmaning där vi bara hade fyrtio minuter på oss. Pris lottades ut i den utmaningen. Jag satt dit taggen efteråt, för när jag hämtade kortet efter utmaningen var klar så kändes det så halvfärdigt. Det är min egen påskhare som poserar. Stämpeln Glad Påsk är min egen, som egentligen står på rad, men jag delade upp den och stämplade på två olika rader.

Blomman på taggen är en underbar liten clearstamp som finns hos Katscrap liksom mönsterpapperen (Imaginice, helt underbar kollektion).



En härlig hÄngel från senaste månadspaketet. Gjorde kortet till Katjas dotter Nikki-Lee som tack för att hon har gjort två jättefina kort till mig. Mönsterpapperet tror jag kommer från Sassafrasslass om jag inte minns fel. Köpte det på plats från InkyWings eftersom jag inte hade något lila mönsterpapper med mig. Det här kortet gjorde jag inte till någon tävling, utan bara ändå.

5 kommentarer:

  1. Vad kul att du tyckte det var roligt igår. Det tyckte vi med! synd att det är över bara. Vi har sett fram emot det så länge. Men det känns bra att ni tyckte det var roligt så det är värt de ömma fötterna.

    Vilka fina kort du har gjort!

    Påskharen är supersöt.

    Hoppas att vi träffas någon mer gång. Vi hann inte prata så mycket.

    Stor KRAM!

    /Ann-Louice

    SvaraRadera
  2. Det här lila kortet du gjort är helt i min smak, Sofia! Så fint det bara kan bli!!
    Sedan är de andra inte så pjåkiga dom heller;)
    Nej, du kan det här!!
    Kram Camilla

    SvaraRadera
  3. Så mycket fint du skapat. Jag kommer säkert att tiita in fler gånger.
    Hittade hit via Katscraps blogg.

    SvaraRadera
  4. Kikade runt lite i din blogg. Så mycket fint du skapat. Tittar säkert in fler gånger.
    Hittade dig via katscrap.

    SvaraRadera
  5. VIlka fina kort du gör!

    SvaraRadera

Tack för att du tar dig tid att lämna en kommentar. Det gör mig jätteglad!