söndag 3 februari 2008

Ett kort klart...

Jag ska skicka en ansökan till ett DesignTeam hos min favorit-webshop. Idag har jag fixat ett av korten! Jag har tidigare haft svårt att göra mitt eget kort efter en skiss, låser mig vid skissen och gör kortet exakt som skissen. Men den här gången känner jag mig riktigt nöjd! Jag tycker att man kan se att jag har utgått från skissen, men ändå är det inte en exakt kopia. DT-uttagningen pågår till 3 mars, så någon gång därefter, när DT-medlemmen är uttagen, så visar jag upp mina alster här.

Imorgon ska jag fixa ett beställningskort, och det kan jag lägga ut här i bloggen så fort jag är klar med det. Ska bli spännande att se vad det blir! Önskan är ett kort som ser ut som dopkortet, men till en födelsedag istället, och inget stämpelmotiv.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du tar dig tid att lämna en kommentar. Det gör mig jätteglad!