lördag 19 januari 2008

Kort i Fokus vecka 3

Här är mina DT-bidrag till Kort i Fokus vecka 3
Måndagens cardjacked föll mig i smaken! (Kortet vi cardjackade finns i bloggen.) Jag har embossat brun cardstock med en embossingstencil till Cuttlebug (min gröne prins). Hjärtanen är också utstansade med Cuttlebug. Jag tycker ofta att enkla kort är de finaste, men när jag själv gör kort så vill jag att de ska vara "arbetade" (vilket de ju faktiskt är trots att de är enkla).

Skissutmaning till Kort i Fokus! Jag följde skissen slaviskt, för jag tyckte att den var så fin som den var. Mönsterpapperet gillar jag jättemycket och både det blommiga och enfärgade rosa är från samma papper.

1 kommentar:

  1. Vilket fint brunt kort!! Gillade att det både var arbetat och enkelt!

    SvaraRadera

Tack för att du tar dig tid att lämna en kommentar. Det gör mig jätteglad!