onsdag 29 oktober 2014

Födelsedagskort

Igår så var det kalas hemma hos mig. Jag och min ena systerson fyller år samma dag, 20 oktober, och först igår så fanns en kväll som passade för familjen att samlas för kalas. Jag blev 39, vilket ju inte känns som en anledning till firande, men det är alltid trevligt att träffas! 

Jag och systersonen brukar inte byta presenter, men däremot så brukar han få ett kort av mig i alla fall. Jag ville göra ett lite mer stilrent kort till honom, och inte så "puttinuttigt". Hade inte ens tänkt ha blommor på kortet från början, utan stanna med bara bannern och en knapp uppe till vänster, men så blev det något kladd under färgläggningen, så jag fick lov att klistra dit lite dekos för att dölja fläckarna. Blev bra, tycker jag! :)


Min systerson spelar amerikansk fotboll med Gefle Red Devils, och jag tyckte att det var lite roligt att ha ett motiv som anknöt till hans sport. Motivet har jag laddat ner från en färgläggningssida: http://www.coloringcastle.com/football_coloring_pages.html

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du tar dig tid att lämna en kommentar. Det gör mig jätteglad!